http://www.scooter-dele.dk

Levering og betaling

Hos os kan du betale med...

Visa/Dankort, e-Dankort, VisaCard, MasterCard Debet, MasterCard, JCB, Visa-Elektron, MAESTRO og som noget nyt MobilePay Online og ViaBill!

Betaling med kort

Når du betaler med kort kommer du automatisk ind på en betalings-server (SSL-server), hvor du bliver bedt om at indtaste dit kortnummer, udløbsdato, kontrolcifre samt den 3D Secure-kode du får tilsendt på SMS.

Du skal være opmærksom på, at transaktionen kan tage nogle sekunder, og du må derfor ikke lukke vinduet.

Betaling med MobilePay Online

Når du betaler med MobilePay, popper et vindue op med MobilePay, hvor du indtaster dit MobilePay-mobilnummer og godkender beløbet. Dernæst åbner du MobilePay på din mobil, hvor du logger ind, og der ligger betalingen og venter på godkendelse - du har 5 min. til at godkende betalingen på din mobil - efter godkendelse vil du få en kvittering i din MobilePay-app (dette gælder IKKE som en ordrebekræftelse).

Betaling med ViaBill

Køb reservedele, udstyr og tilbehør uden renter og gebyrer for helt optil 2.000kr.! Eller lav et lån på op til 20.000kr. til almindelige markedsrenter.

Det er rente- og gebyrfrit og du kan dele din betaling op i helt op til 24 måneder!

Ved betaling med ViaBill vælger "ViaBill" som betalingsform, hvorefter du sendes videre til ViaBill, hvor du skal følge ViaBills instruktioner.

Læs mere om ViaBill her og ønsker du at læse deres forretningsbetingelser kan de findes her.

Har du spørgsmål til din allerede oprettede afdragsordning bedes du kontakte ViaBill på tlf. 88 826 826, mail support@viabill.com eller via chatten på deres hjemmeside.

3D Secure

For at imødegå og tilbyde en højere sikkerhed ved online kortbetalinger, har vi indført 3D Secure som en sikkerhedsforanstaltning i vores webshop. 3D Secure er også kendt under "Verified by Visa" og "MasterCard Secure Code" og det er en ny fælles sikkerhedsstandard for internationale betalingskort på nettet, som er udarbejdet af de internationale kortselskaber Visa og MasterCard. Sikkerhedsstanden administreres lidt forskelligt rundt omkring i verden. En række danske udstedere af de forskellige typer kort har valgt at benytte netbanken til at kontrollere, at kort og kode hører sammen.

Sådan gør du
Når du skal betale for dine varer online, vil du blive bedt om at indtaste:

  • Kortnummer
  • Udløbsdato
  • Kontrolcifre

Du vil herefter blive bedt om, at indtaste din Verified by Visa eller MasterCard Secure kode for at godkende dit køb - den kode får du tilsendt på en SMS, derfor er det vigtigt at du har et mobiltelefonnummer tilknyttet din bankkonto, det har de fleste mennesker idag, men skulle du opleve ikke at få en SMS eller ved at du ikke har et nummer tilknyttet bedes du kontakte Nets eller tilmelde et nummer via deres hjemmeside.

PBS Sikkerhed

Når du betaler med kort i vores web-shop, bliver alle dine indtastede kortdata krypteret/kodet, når de videresendes til PBS. Det betyder, at ingen kan "opsnappe" dine indtastede kortdata. Til disse transaktioner benytter vi en PBS-godkendt SSL-løsning (Secure Socket Layer) til at kryptere/kode dine indtastede kortdata.

Mit kort bliver afvist?!

Bliver dit kort afvist, kan du vælge at prøve igen eller annullere ordren. Afvises kortet gentagne gange, skal du kontakte dit pengeinstitut.

Hvornår hæves beløbet?

I henhold til gældende regler for betalingskort og anden online betaling på internet hæves pengene først fra din konto, når vi sender pakken fra os.

Fejl og problemer ved betaling

Opstår der nogen form for problemer, er du velkommen til at kontakte os på kbl@scooter-dele.dk

Sikkerhed

Bankerne følger Forbrugerombudsmandens retningslinjer om fjernsalg med kort. I øvrigt er betaling med e-betaling omfattet af "Lov om visse betalingsmidler" og "Lov om visse forbrugeraftaler", der indeholder ansvarsregler, bestemmelse om fortrydelse mv.

Bankerne hæfter ikke for eventuelle fejl og mangler ved de leverede varer. Henvendelser i den forbindelse skal du rette direkte til os, enten via e-mail eller pr. telefon.

Fejl og mangler

Opdager du fejl eller mangler ved en vare, bør du hurtigst muligt returnere varen til os sammen med fakturakopi og RMA. Du har i følge købeloven pligt til at reagere, indenfor rimelig tid, efter at fejlen er opdaget.

Hos os har du selvfølgelig reklamationsret i henhold til gældende dansk lovgivning på området.

Du skal blot returnere varen til os sammen med en kopi af fakturaen og en udfyldt RMA.

Når vi modtager varen fra dig, vil vi få en sagkyndig til at se på sagen og sørge for den hurtigst mulige løsning af problemet.

Fejllevering

Hvis den leverede vare ikke stemmer overens med den vare, som du har bestilt og er beskrevet på faktura, skal du indenfor rimelig tid (2-3 dage) rette henvendelse til os.