Hos os kan du betale med...
Visa/Dankort, e-Dankort, VisaCard, MasterCard Debet, MasterCard, JCB, Visa-Elektron, MAESTRO, MobilePay Online og ViaBill!
Betaling med kort
Når du betaler med kort kommer du automatisk ind på en betalings-server (SSL-server), hvor du bliver bedt om at indtaste dit kortnummer, udløbsdato, kontrolcifre samt dit 3D Secure-kodeord og den kode du får tilsendt på SMS.
Du skal være opmærksom på, at transaktionen kan tage nogle sekunder, og du må derfor ikke lukke vinduet.
Der er kortgebyr på udenlandske kort og virksomhedskort.
Betaling med MobilePay Online
Når du betaler med MobilePay, popper et vindue op med MobilePay, hvor du indtaster dit MobilePay-mobilnummer og godkender beløbet. Dernæst åbner du MobilePay på din mobil, hvor du logger ind, og der ligger betalingen og venter på godkendelse - du har 5 min. til at godkende betalingen på din mobil - efter godkendelse vil du få en kvittering i din MobilePay-app (dette gælder IKKE som en ordrebekræftelse). Der skal også bruges 3D Secure-kodeord og SMS kode ved MobilePay Online betalinger.
Betaling med ViaBill
Køb reservedele, udstyr og tilbehør uden renter og gebyrer for helt optil 2.000kr.! Eller lav et lån på op til 20.000kr. til almindelige markedsrenter.
Det er rente- og gebyrfrit og du kan dele din betaling op i helt op til 24 måneder!
Ved betaling med ViaBill vælger "ViaBill" som betalingsform, hvorefter du sendes videre til ViaBill, hvor du skal følge ViaBills instruktioner.
Læs mere om ViaBill her og ønsker du at læse deres forretningsbetingelser kan de findes her.
Har du spørgsmål til din allerede oprettede afdragsordning bedes du kontakte ViaBill på tlf. 88 826 826, mail support@viabill.com eller via chatten på deres hjemmeside.
3D Secure
For at imødegå og tilbyde en højere sikkerhed ved online kortbetalinger, har vi indført 3D Secure som en sikkerhedsforanstaltning i vores webshop. 3D Secure gælder på alle betalingskort og hedder for Visa "Verified by Visa", for MasterCard hedder løsning "Mastercard Identity Check" og for Dankort hedder løsningen "Dankort Secured by Nets". Det er en ny fælles sikkerhedsstandard for alle kort der bruges på nettet og fra 2021 er der tilføjet endnu et sikkerhedstrin - en engangskode samt et kodeord - læs mere om dette på Nets hjemmeside, hvor du også tilføje både mobiltelefonnummer og kodeord til dit kort.
Sådan gør du
Når du skal betale for dine varer online, vil du blive bedt om at indtaste:
Det efterfølgende gælder BÅDE ved betaling med betalingskort OG MobilePay
Du
vil herefter blive bedt om, at vælge NemId eller "SMS kode" - vælger du
SMS kode skal du indtaste den engangskode, der kommer på SMS samt det
kodeord du selv har lavet, det som er tilknyttet betalingskortet. Dette
gælder også for betalinger med MobilePay.
Det er derfor
vigtigt at du har et
mobiltelefonnummer tilknyttet dit kort samt oprettet et kodeord. Oplever
du problemer med betaling her mens det nye sikkerhedstrin rulles ud, er
det for de fleste fordi kodeordet ikke er oprettet til betalingskortet.
Er det tilfældet bedes du kontakte Nets eller oprette kodeordet via
deres hjemmeside - dette kan og må vi desværre ikke hjælpe med.
Klik her for mere information og for guide til tilknytning af telefonnummer.
PBS SikkerhedNår du betaler med kort i vores web-shop, bliver alle dine indtastede kortdata krypteret/kodet, når de videresendes til PBS. Det betyder, at ingen kan "opsnappe" dine indtastede kortdata. Til disse transaktioner benytter vi en PBS-godkendt SSL-løsning (Secure Socket Layer) til at kryptere/kode dine indtastede kortdata.
Mit kort bliver afvist?!
Bliver dit kort afvist, kan du vælge at prøve igen eller annullere ordren. Afvises kortet gentagne gange, skal du kontakte dit pengeinstitut eller undersøge om der er tilknyttet mobiltelefonnummer og kode til dit kort.
Hvornår hæves beløbet?
I henhold til gældende regler for betalingskort og anden online betaling på internet hæves pengene først fra din konto, når vi sender pakken fra os.
Fejl og problemer ved betaling
Opstår der nogen form for problemer, er du velkommen til at kontakte os på kbl@scooter-dele.dk
Sikkerhed
Bankerne følger Forbrugerombudsmandens retningslinjer om fjernsalg med kort. I øvrigt er betaling med e-betaling omfattet af "Lov om visse betalingsmidler" og "Lov om visse forbrugeraftaler", der indeholder ansvarsregler, bestemmelse om fortrydelse mv.
Bankerne hæfter ikke for eventuelle fejl og mangler ved de leverede varer. Henvendelser i den forbindelse skal du rette direkte til os, enten via e-mail eller pr. telefon.
Fejl og mangler
Opdager du fejl eller mangler ved en vare, bør du hurtigst muligt returnere varen til os sammen med fakturakopi og RMA. Du har i følge købeloven pligt til at reagere, indenfor rimelig tid, efter at fejlen er opdaget.
Hos os har du selvfølgelig reklamationsret i henhold til gældende dansk lovgivning på området.
Du skal blot returnere varen til os sammen med en kopi af fakturaen og en udfyldt RMA.
Når vi modtager varen fra dig, vil vi få en sagkyndig til at se på sagen og sørge for den hurtigst mulige løsning af problemet.
Fejllevering
Hvis den leverede vare ikke stemmer overens med den vare, som du har bestilt og er beskrevet på faktura, skal du indenfor rimelig tid (2-3 dage) rette henvendelse til os.